Årsmöte i Geysir islandshästförening

Vid årsskiftet valde jag att gå med i Geysir Islandshästförening. Tidigare har jag aldrig haft någon klubbtillhörighet då jag inte känt det vara nödvändigt, har ju alltid spenderat sommaren på Island då allt roligt händer. Nu äger jag dessutom min häst och då är det också roligare att komma iväg på olika aktiviteter. Just därför valde jag Geysir, det händer nämligen lite hela tiden. Hade jag haft närmre till Margaretehof hade jag inte tvivlat på att istället vara med i Ófeigur då de är ännu mer aktiva och dessutom har tillgång till deras fina anläggning, men nu är det en bit dit..

Varför jag valde att åka på årsmötet var för att först och främst träffa andra medlemmar och få mitt ord sagt. Om man inte visar sig kan man inte heller påverka. Fick både inspiration och saker sagda och med det vi fick ihop verkar vi få ett roligt år ihop! Det blir tävlingar (både officiella och inofficiella), långritter, ridläger och andra roliga aktiviteter. Kan lägga ut mer info när Rozitha lagt ut agendan på Facebook! :) Söker du fortfarande en klubb att vara med i kan jag rekommendera vår!

12669510_10201361139026280_3773649764921408117_n

Annonser

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s